Veel gestelde vragen

Account

  • Hoe maak ik een account aan?
  • Om klant te worden bij Henk Smit kunt u een account aanvragen via de knop 'Inloggen'. Deze aanvraag zal vervolgens beoordeeld worden door ons. Er wordt contact met u opgenomen over het resultaat van deze beoordeling.
  • Hoe kan ik mijn accountgegevens aanpassen?
  • Nadat u bent ingelogd kunt u uw accountgegevens zelf aanpassen via Mijn Gegevens in uw HenkSmit dashboard. Het emailadres waarmee u inlogt kunt u echter niet zelf wijzigen. Hiervoor dient u ons een verzoek per e-mail te sturen.
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
  • Mocht u onverhoopt uw wachtwoord zijn vergeten, dan kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen door op "Wachtwoord vergeten?" te klikken op: www.HenkSmit.nl/account. Wij sturen u dan zo spoedig mogelijk een nieuw wachtwoord.
  • Ik wil het wachtwoord van het account aanpassen, wat moet ik doen?
  • Mocht u wegens omstandigheden of vanwege de veiligheid van uw account uw wachtwoord willen wijzigen, dan kunt u een nieuw wachtwoord invullen en bevestigen onder "Wachtwoord" in het tabblad Mijn Gegevens van uw dashboard.
  • Kan ik zelf mijn statistieken opvragen?
  • Ja, deze kunt u zelf opvragen via de statistieken pagina in uw dashboard.

Assortiment

  • Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?
  • Alle getoonde prijzen op HenkSmit.nl zijn exclusief BTW.
  • Wat doe ik als ik een artikel niet kan vinden?
  • Mocht u onverhoopt een artikel niet kunnen vinden, dan kunt u ons in dat geval een e-mail met de artikelomschrijving sturen. Onze afdeling inkoop zal dan kijken wanneer het weer voorradig is of overwegen om het product voor u op te nemen in het assortiment.
  • Klopt de voorraad die wordt getoond op de website?
  • Ja, het groene vinkje achter 'Op voorraad' geeft aan dat er minstens één stuks van een product voorradig is, deze informatie is bijna altijd correct.
  • Wanneer is een artikel weer op voorraad?
  • Een aantal aangeboden artikelen op HenkSmit.nl zijn bestelartikelen en worden pas ingekocht wanneer er verkoop van is. Indien u de precieze levertijd wilt weten, kunt u een e-mail sturen.

Bestellen

  • Kan ik als particulier ook bij HenkSmit.nl kopen?
  • HenkSmit.nl verkoopt niet aan particulieren.
  • Hoe kan ik bestellen bij HenkSmit.nl?
  • Bestellen doet u eenvoudig via de website. Voeg de producten toe aan uw winkelmand en doorloop de stappen van de checkout.
  • Een tweede bestelling plaatsen op dezelfde dag, kan dat?
  • Indien u de bestellingen plaatst voor 12:00 's middags de dag voor levering is dat geen probeem, wij zullen uw bestellingen dan samenvoegen en deze krijgt u in één keer geleverd.
  • Wordt mijn bestelling bevestigd?
  • Nadat u uw bestelling heeft afgerond ontvangt u binnen enkele minuten per e-mail een orderbevestiging.
  • Kan ik een bestelling annuleren?
  • Neem hiervoor telefonisch contact met ons op, zolang de order niet is verwerkt in het magazijn kunnen wij deze nog annuleren.
  • Kan ik een bestelling wijzigen?
  • Neem hiervoor telefonisch contact met ons op, zolang de order niet is verwerkt in het magazijn kunnen wij deze nog wijzigen.
  • Ik heb mijn bestelling geplaatst, maar ik heb nog geen orderbevestiging ontvangen?
  • Nadat u uw bestelling heeft afgerond, ontvangt u binnen enkele minuten per e-mail een orderbevestiging. Mocht u na enkele minuten nog geen orderbevestiging hebben ontvangen, controleert u dan alstublieft uw spam filter. Mocht u daar ook niets aantreffen kunt u navraag doen via e-mail.

Betaling

  • Hoe kan ik betalen bij HenkSmit.nl?
  • HenkSmit.nl betalingen incasseren wij via SEPA incasso. Meer informatie over de betaalwijze kunt u vinden op de pagina over betaling.
  • Levert HenkSmit.nl ook onder rembours?
  • Nee, rembours betaling is niet mogelijk.
  • Wat is het bankrekeningnummer van HenkSmit.nl?
  • Het bankrekeningnummer van HenkSmit.nl is NL15 RABO 0336 4038 36 (Rabobank).

Facturering

  • Krijg ik een factuur per post?
  • Nee, u ontvangt de factuur per e-mail.
  • Wanneer ontvang ik een factuur?
  • HenkSmit.nl verstuurt u een factuur afhankelijk van uw persoonlijke factureringsvoorkeur.
  • Hoe kan ik een kopie van een factuur opvragen?
  • Mocht u een kopie van een factuur willen ontvangen, dan kunt u deze downloaden in uw facturen historie.
    Uw historie kunt u vinden op de facturen pagina van uw dashboard.

Bezorging

  • Waar kan ik de status van mijn order vinden?
  • Na de orderbevestiging is er geen verdere statusinformatie beschikbaar. Indicatie van de tijd van bezorging is helaas niet beschikbaar.
  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
  • Uw bestelling wordt op de door u opgegeven afleverdatum geleverd door onze chauffeurs.

Klachten of Vragen

  • Hoe kan ik een klacht indienen?
  • Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn met de service of levering van HenkSmit.nl, stuurt u dan alstublieft een e-mail naar info@HenkSmit. Wij nemen dit dan zo spoedig mogelijk in behandeling.
  • Wat te doen met door transport beschadigde artikelen?
  • Indien u bij het controleren van de te ontvangen bestelling breuk aantreft, dient u dit te melden bij de chauffeur indien deze nog aanwezig is. Als de chauffeur alweer weg is kunt u ons een e-mail sturen.
  • Wanneer is Drankengroothandel Henk Smit bereikbaar?
  • HenkSmit is op werkdagen tussen 07:00 en 16:00 uur bereikbaar.